Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 06 Image 07
  
Sign Up
Forgot Password?
 
Login:
Enter your password:

For ringtones, type song title, artist ot music style. For pictures, type a description:
 
   Most Popular!
 Latest
 Pop - Dance
 Rap - Hip Hop
 R&B - Soul
 Rock
 Heavy Metal
 TV Film
 Country - Folk
 80s - Oldies
 Seasonal
 Anthems Patriotic
 Fun
 Classical - Opera
 Latin
 Sports - Football
 Name Tones
 Celebrity Tones
 Video Games
 Wake Up Tones
 Sound Effects
 Reggae & Ska

Like us on Facebook
Browse by Artist/Band:
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics » P » Petey Pablo » Didn't I
 
Didn't I
by Petey Pablo
 
Print LyricsPRINT LYRICS Send it to a friendSEND IT TO A FRIEND Send it as ringtone to your cellphone SEND PETEY PABLO
RINGTONES TO YOUR CELLPHONE

[Petey arguing with cop]
"All inmates are asked to stay inside the cell"
Hey dog, you think I could make my phone call?
Hey look, what you need to do is sit down
I just wanna make my phone call
Just sit down -
Hey, I get a phone call for this motherfucker
Fuck you
Hey fuck you too ya bastard
I just want my fuckin phone call
"Sgt. Ellis : Please come to the front gate"-

[Verse 1]
I got his ass didn't I?
told him my plan didn't I
thought I was playin wit him
now he ass out and payin shit that nigga stank didn't he?
smelled like some old spoiled meat didn't he?
when they found him - took bout a motherfuckin week didn't it?
down in a motherfuckin creek didn't they?
Mr. Roberts found his ass out fishin Sunday evenin' didn't he?
gift-wrapped in a sheet didn't he?
Roberts got out of there so fast they didn't ever find his boat did they?
I'd like to flip the hood night didn't I?
disrespectful-ass nigga like to ran up on my slab didn't he?
y'all didn't even know I had that thing did ya?
y'all just seen mad niggas haulin-ass across the field didn't ya?
(hey, hey, hey!) that shit pulled a lot of cards didn't he?
especially that bald-head tight t-shirt wearin ass Cindi didn't he? (punk)
that nigga ran in up his girl didn't he? (yo what happened)
took her home and ran the train on a trick didn't I?

[sung chorus in the background, man talking man talking over]
you are now rockin wit one of the most real motherfuckers in the rap game
97 -Petey Pablo or Petey Too Small as we call him down in Greenville - ya
with this new shit "Didn't I" -ya
boy that boy has done a lot of things
Petey- tell sumden else you did

[Verse 2]
thought I was playin didn't ya?
I did everything I said didn't I?
I got out of prison and got a major record deal didn't I?
you didn't believe me did ya?
ya'know I know you didn't
you probably decided that I'd be right back on the street didn't ya?
I guess I showed you didn't I?
Got in the race and then I won it didn't I?
I didn't even rub it in your face did I?
I could of got real shitty but I didn't did I?
or got all fly but I didn't did I? (nope)
man, I just kept it all real didn't I? (ya)
brought it right back to the homefront just like I said didn't I?
they kept skippin Carolina didn't they?
yo (cough cough) excuse me, can I have your attention didn't I?
I fucked 'em up the way I did it didn't I?
came to the city spittin nothin but that greasy-grimey-gritty didn't I?
I changed a lot of things here didn't I?
came from the back to the front and I had them kissin a nigga ass didn't I?

[sung chorus in background, man talking over]
you real crazy, boy you a trip, you a real trip
but hey, but hey, the boy kept it real , he did
oh you thought it was over
hey petey
get real fly on they ass
and talk about some shit - some real shit - come on

[Verse 3]
you coulda had me couldn't ya?
all that time couldn't ya?
faggot - mad little penny-pinchin ass
that little cash wouldn't hurt you would it?
well it shouldn't should it?
you wouldn't be broke and not tell us would you? (haha)
c'mon, don't laugh, it could happen couldn't it? (yeah)
it wouldn't be so bad would it?
if I wasn't right there on your ass would it?
such little shit shouldn't effect you should it?
glitter my ass - I'm a star cat (now Petey you shouldn't even be like that)
mother fucker! (mother fucker)
didn't they tell you man?
all your dumbness is gunna come back on your monkey ass
you gunna be mad at this verse here ain't ya man?
I wrote a song a bout it
would you like to here it here it comes (ha ha ha ha ha haaa)

[chorus sung, with man talking over]
hey let me tell y'all something
I wanna tell y'all that this mother fucka here don't give a fuck
for real, he is pimp, straight up and motherfuckin down
y'all got to hear this shit
Petey Pablo - tha boy be out 19-2000 killin shit yo
aiyyo we outta here
we'll let this motherfuckin beat ride
we're gunna let y'all motherfuckers sit there
and enjoy the rest of this motherfuckin song
aight, that was just a fly ass intro to this whole thang,
the whole thang

 

Subscribe to Ringophone newsletter:
Be the first to know about our new cool ringtones, get free stuff and other goodies!

Enter your email:


Funny quote of the day:
How do you tell when you run out of invisible ink?


Artist names for identification only
Ringophone.com supports the music composers
and pays copyright fees for all ringtone downloads.

About ringtone copyrights


Affiliate Program : Promote ringophone and make money.
 
2001-2014 by Ringophone.com. All Rights Reserved. Terms of use. Privacy Policy.

Sponsored links

Amazing, Free Karaoke Player
Make Flash Menus in seconds
Download Unlimited Ringtones
Realtime wav to MIDI converter
Make Flash Text Effects in Seconds
Get Song Lyrics
Slow Down Audio, Change Pitch and More
Create web Slide Shows of your photos