Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 06 Image 07
  
Sign Up
Forgot Password?
 
Login:
Enter your password:

For ringtones, type song title, artist ot music style. For pictures, type a description:
 
   Most Popular!
 Latest
 Pop - Dance
 Rap - Hip Hop
 R&B - Soul
 Rock
 Heavy Metal
 TV Film
 Country - Folk
 80s - Oldies
 Seasonal
 Anthems Patriotic
 Fun
 Classical - Opera
 Latin
 Sports - Football
 Name Tones
 Celebrity Tones
 Video Games
 Wake Up Tones
 Sound Effects
 Reggae & Ska

Like us on Facebook
Browse by Artist/Band:
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics » T » Terror Squad » Thunder In The Air
 
Thunder In The Air
by Terror Squad
 
Print LyricsPRINT LYRICS Send it to a friendSEND IT TO A FRIEND Send it as ringtone to your cellphone SEND TERROR SQUAD
RINGTONES TO YOUR CELLPHONE

[Intro - Prospect Park]
Yeah
What up man, this yo boy Prospect right here man
T-Squad BX you know what it is man
It's been a long time man
Y'all niggaz think this shit is easy
Niggaz struggle for this shit right here man
Listen to this man

[Prospect Park]
Aye yo, they got me poisoned like ivy
Y'all been waiting for them boys to come try me
Quick on the draw, fast on the finger like Mike Lowrey
Niggaz funny, first they get your numbers
Then want to shout you
See you getting money
now they want the guns to come out you
Well you see we all be having dreams about them cars and floors
With some of ? ? marry you, the call is yours
I was determined
My niggaz out will burn and chew you
Spit you out, like a shot from a German luger
Now who want it, test my peoples I'll blast the boy
Pull out them twin desert eagles, like I'm Pastor Troy
Man I've been through some rough winters
And plush like four summers
But I've made it over them rough roads like old hummers
Look I'm a, made man crook
Now see me in ?
But I'mma go this way and write rhymes in your Shakespeare book
Niggaz be scared to death, I can see in the face they shook
And they ain't want give me a shot, I had to make them look
It's Prosp'

[Chorus]
(It's the upcoming success. Definition Of Prospect)
Yo mom, your baby boy the king of men
(It's the upcoming success. Definition Of Prospect)
I ride or die with them guns in my hands
(It's the upcoming success. Definition Of Prospect)
I move with no fear, the BX up in here
(It's the upcoming success. Definition Of Prospect)
And though I'm storming, there's thunder in the air

[Prospect Park]
Aye yo, they say the ? for this music I was cutting my classes
Stood up late night, a stanky nigga bustin my ass
Now my memory cake, and y'all niggaz cake is telling ain't me shitty
Y'all stressing misdemeanors, man I catch a felony quickly
Shit I deserved what I got
And yo them forms they be copyin
You tried to swerve in my spot
Go earn a war on your block
I just came to lay my name down, I work a hard shift
Show my talents to the world and expose my god gift
I was grown with hard end, many obstacles and fights
But I learned to heal my scars, like them doctors doing life
Keep it moving, cruising
Doing like a hundred and sixty
And I ain't stopping till them motherfucking cops come and get me
I survived my community
Took my opportunity
To get money and y'all mad cause I'm doing me (cut it out man)
I'm going south and I'm fishing
Stop that mouthing and bitching
Put your money on the table, I'll put you out of commission

[Chorus]

[Prospect Park]
Big Pun whattup
My lil Brother Dee yeah
Uh huh



 

Subscribe to Ringophone newsletter:
Be the first to know about our new cool ringtones, get free stuff and other goodies!

Enter your email:


Funny quote of the day:
Nostalgia isn't what it used to be.


Artist names for identification only
Ringophone.com supports the music composers
and pays copyright fees for all ringtone downloads.

About ringtone copyrights


Affiliate Program : Promote ringophone and make money.
 
2001-2014 by Ringophone.com. All Rights Reserved. Terms of use. Privacy Policy.

Sponsored links

Amazing, Free Karaoke Player
Make Flash Menus in seconds
Download Unlimited Ringtones
Realtime wav to MIDI converter
Make Flash Text Effects in Seconds
Get Song Lyrics
Slow Down Audio, Change Pitch and More
Create web Slide Shows of your photos