Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 06 Image 07
  
Sign Up
Forgot Password?
 
Login:
Enter your password:

For ringtones, type song title, artist ot music style. For pictures, type a description:
 
   Most Popular!
 Latest
 Pop - Dance
 Rap - Hip Hop
 R&B - Soul
 Rock
 Heavy Metal
 TV Film
 Country - Folk
 80s - Oldies
 Seasonal
 Anthems Patriotic
 Fun
 Classical - Opera
 Latin
 Sports - Football
 Name Tones
 Celebrity Tones
 Video Games
 Wake Up Tones
 Sound Effects
 Reggae & Ska

Like us on Facebook
Browse by Artist/Band:
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics » F » Fort Minor » Petrified
 
Petrified
by Fort Minor
 
Print LyricsPRINT LYRICS Send it to a friendSEND IT TO A FRIEND Send it as ringtone to your cellphone SEND FORT MINOR
RINGTONES TO YOUR CELLPHONE


Yall are not, not, not Ready HO
Not not ready HO
We're gonna drop it steady so
Do it like that
Like that (like that)....

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON! [x2]

Yeah
How you doiní, yíall?
My name is Mike.
Iím fooling with the new shit
I'm doing it all night
I like what i do
I do what i like
I could quit and get it back like iím riding a bike
Like stop...
...bring it back, bring it back

We got that balance keeping us on track
That ya get what ya move and quit, wit no slow
You stare like you donít care
But you do it though

I know
You really must be so lonely
Puffed up, lookiní tough, but so phony
You and your boys, you donít know me
You really wanna hold me show me, homie.

Lets get it over with for good
I got a friction addiction i wish you would
Machine Shop rockiní when we step inside
And we got everybody so petrified

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!

Listen you are not ready
Like children in a building you canít stand steady
It must be the beat so heavy
Coz i panic attacks like a crack in the levy

Give you that Robert Plant
Dancing days are back
Feeling all in the track and in fact
For those knowing the name
I'm back with a brand new attack
Who can do it like that?

You really must be so lonely
Puffed up, lookiní tough, but so phony
You and your boys, you donít know me
You really wanna hold me show me, homie.

Tough talk doesnít mean a thing
Get over youself you know when we're up in a scene
Its Machine Shop rockiní when we step inside
And we got everybody so petrified

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!

Yall are not, not, not Ready HO
Not not ready HO
We're gonna drop it steady so
Do it like that
Like that (like that)...

Yall are not, not, not Ready HO
Not not ready HO
We're gonna drop it steady so
Do it like that
Like that (like that)...

Get UP

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON! [x2]

Like stop...
...Bring it back Bring it back
We got that balance keeping us on track

Like stop...
...Bring it back Bring it back
We got that balance keeping us on track

Like stop...
...Bring it back Bring it back
We got that balance keeping us on track

Like stop...
...Bring it back Bring it back
We got that balance keeping us on track

Stop...stop...stop...stop...stop...stop...stop...stop..[fades out]

ĎChine Shop! shop...shop...shop [fades out]



 

Subscribe to Ringophone newsletter:
Be the first to know about our new cool ringtones, get free stuff and other goodies!

Enter your email:


Funny quote of the day:
Consciousness: That annoying time between naps.


Artist names for identification only
Ringophone.com supports the music composers
and pays copyright fees for all ringtone downloads.

About ringtone copyrights


Affiliate Program : Promote ringophone and make money.
 
©2001-2014 by Ringophone.com. All Rights Reserved. Terms of use. Privacy Policy.

Sponsored links

Amazing, Free Karaoke Player
Make Flash Menus in seconds
Download Unlimited Ringtones
Realtime wav to MIDI converter
Make Flash Text Effects in Seconds
Get Song Lyrics
Slow Down Audio, Change Pitch and More
Create web Slide Shows of your photos