Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 06 Image 07
  
Sign Up
Forgot Password?
 
Login:
Enter your password:

For ringtones, type song title, artist ot music style. For pictures, type a description:
 
   Christmas!
 
   Most Popular!
 Latest
 Pop - Dance
 Rap - Hip Hop
 R&B - Soul
 Rock
 Heavy Metal
 TV Film
 Country - Folk
 80s - Oldies
 Seasonal
 Anthems Patriotic
 Fun
 Classical - Opera
 Latin
 Sports - Football
 Name Tones
 Celebrity Tones
 Video Games
 Wake Up Tones
 Sound Effects
 Reggae & Ska

Like us on Facebook
Browse by Artist/Band:
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics » M » Method Man » Baby Come On
 
Baby Come On
by Method Man
 
Print LyricsPRINT LYRICS Send it to a friendSEND IT TO A FRIEND Send it as ringtone to your cellphone SEND METHOD MAN
RINGTONES TO YOUR CELLPHONE

[Intro: Method Man]
Uh.. that's right, oh yeah
Back with some nasty shit, right there
Nasty, nasty, girl, nasty girl, baby come on
Think you a nasty girl, yea

[Method Man]
Pretty young thing like to bone
And she hate to spend her nights alone, baby doll you in the zone
Why not call me on the phone, and invite me home
Come on, now, baby, come on-on
Know what I mean, take a real queen to fuck with me
Trustin' me, and give it up for free
Next time, feel free to hit me up, anything you wanna puff a tree
Come on, now, baby, come on-on
We'll shake me up, stop stallin', what you waitin' for?
You know we both ain't got no place to go
So roll it up, and lay low
Everytime I say, yes, baby, you say no
Come on, now, baby, come on-on
Now-now, now-now-now, you don't have to stay
It's ok, there's the dough, you can walk away, why make we wait
Til tomorrow, when you can break me off today
Come on, now, baby, come on-on

[Chorus: Kardinal Offishall]
Yeah! Gal dem we love, and gal we need
She crush up me things and light me weed
We see dem shotgun, and watch me speed
Me need a pringy one or pon we need it
Gal dem we *ugh*, and gal we screw
When we need the girl, up one night po' half me crew
And lick on my collection, and what to do
Me need a nasty girl, it could be you, eh!

[Method Man]
I won't lie, I love P-U-S-S-Y, (why?)
Cuz I never let it walk on by, or any slice of the american pie
Come on, now, baby, come on-on
Girlfriend, you know it's half past two A.M
You got a friend, but you ain't really trynna fuck with him
Aight, then, hit up Batty, I'll gladly come and tuck you in
Come on, now, baby, come on-on
Scream at your frog, all's fair, love & basketball
She remind me of this chick that used to fuck with Dirty Bastard, ya'll
Heard that she could suck a ball through a plastic straw
Come on, now, baby, come on-on
Know what I'm sayin', kid, she get it poppin' off and half the time
A little, candlelight, a little glass of wine
I'm thinkin', another drink and that ass is mine
Come on, now, baby, come on-on

[Chorus]

[Method Man]
If you girl come knockin' at my door, it's my duty
To give her what she came here for
I'm try'nna knock it down, but I ain't try'nna claim that dough
Come on, now, baby, come on-on
That's what's up, start the fire, Buddha, light things up
The only nigga puttin' ends on some rims for his ice cream truck
Pick a flavor, I'll come and scoop your whole team up
Come on, now, baby, come on-on
That's how it be, don't trip, but girl you put a hurtin' on me
Oh shit, hope other chicks don't take it personally
But ma, you killin' her, murder in the first degree
Come on, now, baby, come on-on
Okay, okay, can the ladies come out and play with Mr. Meth
I ain't trynna take you out your way
Why break me off tomorrow, when you can break me off today
Come on, now...

[Chorus]

[Outro: Method Man]
Me need a nasty girl, it could be you, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Big up to, super producer, Fafu, one love to Kardinal Offishall
And the whole T-Dot, oh!



 

Subscribe to Ringophone newsletter:
Be the first to know about our new cool ringtones, get free stuff and other goodies!

Enter your email:


Funny quote of the day:
When blondes have more fun, do they know it?


Artist names for identification only
Ringophone.com supports the music composers
and pays copyright fees for all ringtone downloads.

About ringtone copyrights


Affiliate Program : Promote ringophone and make money.
 
©2001-2014 by Ringophone.com. All Rights Reserved. Terms of use. Privacy Policy.

Sponsored links

Amazing, Free Karaoke Player
Make Flash Menus in seconds
Download Unlimited Ringtones
Realtime wav to MIDI converter
Make Flash Text Effects in Seconds
Get Song Lyrics
Slow Down Audio, Change Pitch and More
Create web Slide Shows of your photos