Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 06 Image 07
  
Sign Up
Forgot Password?
 
Login:
Enter your password:

For ringtones, type song title, artist ot music style. For pictures, type a description:
 
   Most Popular!
 Latest
 Pop - Dance
 Rap - Hip Hop
 R&B - Soul
 Rock
 Heavy Metal
 TV Film
 Country - Folk
 80s - Oldies
 Seasonal
 Anthems Patriotic
 Fun
 Classical - Opera
 Latin
 Sports - Football
 Name Tones
 Celebrity Tones
 Video Games
 Wake Up Tones
 Sound Effects
 Reggae & Ska

Like us on Facebook
Browse by Artist/Band:
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics » F » Fat Joe » My Fo Fo
 
My Fo Fo
by Fat Joe
 
Print LyricsPRINT LYRICS Send it to a friendSEND IT TO A FRIEND Send it as ringtone to your cellphone SEND FAT JOE
RINGTONES TO YOUR CELLPHONE


[Shots being fired]

Yeah, that'll do it
Yeah, I love hip hop
I love this muthafuckin hip hop game
This nigga here is a little nigga man
Stay in your motherfucking lane nigga
You fucking with the Don nigga
Folow me

[Chorus]
Fifty meet, Fifty, he's the fakest thug you've ever seen
Curtis, Curtis Jackson, how come he can never ever be seen
Once I got you, I'm gonna give you my
My, My, fo fo fo fo
My, My, fo fo fo fo
My, My, fo fo fo fo
I'm going to give it to you baby, nice and slow

Fifty you goin to end up dead when you fuckin with crack
Talk about your girl pop off, where the fuck you be at
I see MJ in the hood more than Curtis
Matter of fact, this beef shit is making niggaz nervous
It's gonna be families grieving every sunday service
End up with your head popped off thanks to Curtis
But he dont care, he's still locked up in his house and shit
Steroid up and he wont come about that bitch
Is it me or does candy shop sound like magic stick?
In the video, this nigga fifty bout to strip
Shaking his ass, what the fuck is wrong with this nigga
Fifty don't make me
Oh yeah, you got sixty-five niggaz on your team
And they're not from Southside Jamaica, Queens
They're the boys in blue, and I'm just speaking the truth
Now we all see the bitch in you
Follow me

[Chorus]

Now let's take it back to Vibe awards
Where that nigga disrespect and then snuffed your balls
A minute ago, all I heard was G-G-G-G-Unit
Fifty niggaz ran and they didn't even do shit
That's a shame, I was sitting right in the front
Waiting for you niggaz to dunk
Where are all your guns and them teflon vests?
We them terror squad boys
You should know not to test us
Hate it or love it, The Game's on top
Now you jealous of him, when your shit going to stop?
You've seen me before
Yous a bitch nigga straight out of low cash
And they don't believe him, this nigga is so ass
You dissed lean back, said my shit was a dud
Now tell me, have you ever seen 'em up in the club?
No, no, no shawty
That's right, you singing more than you rappin
Now Fifty that ain't right

[Chorus]

NEW YORK!
I know what y'all thinkin man
Y'all thinkin Jada gon slam lyrically
This nigga be crazy for dissin' Fat Joe man
He really crazy tho
This nigga be walkin around with twenty cops talking shit on records
Never comin' out of his house
Feel like he can't get touched man
I'm gonna respond one time, one time only
It ain't gonna be more songs for me man
This is for all the mutha fuckers who doubted crack
Trust me, nigga can respond ten thousand times
I ain't talkin back to that nigga
One thing I will promise you
That's it man
This is crack bitch
It's gonna be a real ugly summer man



 

Subscribe to Ringophone newsletter:
Be the first to know about our new cool ringtones, get free stuff and other goodies!

Enter your email:


Funny quote of the day:
A penny saved is a government oversight.


Artist names for identification only
Ringophone.com supports the music composers
and pays copyright fees for all ringtone downloads.

About ringtone copyrights


Affiliate Program : Promote ringophone and make money.
 
2001-2014 by Ringophone.com. All Rights Reserved. Terms of use. Privacy Policy.

Sponsored links

Amazing, Free Karaoke Player
Make Flash Menus in seconds
Download Unlimited Ringtones
Realtime wav to MIDI converter
Make Flash Text Effects in Seconds
Get Song Lyrics
Slow Down Audio, Change Pitch and More
Create web Slide Shows of your photos