Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 06 Image 07
  
Sign Up
Forgot Password?
 
Login:
Enter your password:

For ringtones, type song title, artist ot music style. For pictures, type a description:
 
   Most Popular!
 Latest
 Pop - Dance
 Rap - Hip Hop
 R&B - Soul
 Rock
 Heavy Metal
 TV Film
 Country - Folk
 80s - Oldies
 Seasonal
 Anthems Patriotic
 Fun
 Classical - Opera
 Latin
 Sports - Football
 Name Tones
 Celebrity Tones
 Video Games
 Wake Up Tones
 Sound Effects
 Reggae & Ska

Like us on Facebook
Browse by Artist/Band:
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics » F » Field Mob » It's Hell
 
It's Hell
by Field Mob
 
Print LyricsPRINT LYRICS Send it to a friendSEND IT TO A FRIEND Send it as ringtone to your cellphone SEND FIELD MOB
RINGTONES TO YOUR CELLPHONE

Stay up
Hold ya head up
It's hell in the streets boy
Hold your head y'all, livin' cause it's there

[Boondox]
I'm sittin' in the courtroom, stomach full of butterflies
Somebody help me, cause my life is in the Judge eyes
They got me for a Humbug, and that's some bullshit
I should've listened to them preaches in the pool kid
Stressin' to help me, seemed like I was born by mistake
While the races dominate, got me victim to the Legislate'
I'm playin' for kicks, hustle and rob reefer, it medicate-ed
My mind, Fuck the World, we cried
My mamma died in '92 so crazy, what the fuck to do?
Daddy smokin' hard, and I know one day it currupt him to chillin'
I'm starin' at the celin', can't take too many blows
The pain be killin', got the silence up through my nose, oh
These people want to hurt me, my momma dead so fuck 'em
A small timer on the rise, so nothin' I feel
To my niggas in the county, I might do a bit with ya
Boy, in the streets I don't care with ya my nigga

[Chorus]

'Cause it's hell
Livin' off a thug, money things ain't swell
Don't believe me, go and ask my boys in jail
When we cryin' keep a knock for the cops
'Cause ain't no sunshine for boys or blocks (my nigga)

'Cause it's hell
What we gotta go through, and only time will tell
When the pain is over, I'm down on my knees
Lord keep watchin' over
I'm lookin' for a better way
I that's all I gotta say

[Boondox]
Now I was born broke, but I'll be damned if I'm a die that way
Love my momma, can't deny that face
And as a child, everynight I prayed
For a rap record deal, man sometimes, twice I'd say
"Lord save me, take me, away from here"
20 to 9, and I've been sellin' yay' for years
But why we had a house, and couldn't keep it?
Why we evict'?
Why we get more pink slips than Victorias Secret?
Why I gotta rob?
Why my pappi ain't gotta job?
Why I ain't graduate?
Why through high school I didn't have a date?
Why I had to masturbate?
Wea, wea, hand me their hands
Why so many not it jail?
Why I let my family down?
Why my uncle died?
Wish it would've been me
He ain't rob, he ain't hustle, should've been me
Preacher man, could you pray for me, faithfully?
When God comes lay him his herbs, tell him wait for me

[Chorus]

It's hell
Livin' off a thug, money things ain't swell
Don't believe me, go and ask my boys in jail
When we cryin' keep a knock for the cops
'Cause ain't no sunshine for boys or blocks (my nigga)

'Cause it's hell
What we gotta go through, and only time will tell
When the pain is over, I'm down on my knees
Lord keep watchin' over
I'm lookin' for a better way
I that's all I gotta say

[Boondox]
He just keep layin' his hands on my momma again
Family ties, this is where the drama begins
Tellin' by momma on the floor, bitch this and bitch that
Locked in my prayin' to God, "Please let me get back"
He's trippin' like he's outta control
So he had to of been smokin' the herb to croke
Through the wall, she was gaggin' and chokin'
11 years old, and I don't need to be seein' this shit
But in my tape deck, 8ball talkin' about beatin' a bitch
It got me confused, but damn, you shouldn't of popped her that hard
And when them folks come through, that stupid ass be droppin' the charge
Whippin' her ass like a man, right and left with his fists
And when he blows to the dome, now she sliced her wrists
I'm hyped and I'm pissed, so I wipe the blood holdin' her limb
It's gonna be all right, I was with in her bleedin' guilt
She passed out, eyes rolled back, I'm tryin' not to panic
Stepdaddy walked in, saw my momma, then he went in a frantic
Blood leakin', it won't stop, him and the rush of the fever
She almost died, of loss of blood
I knew my momma wouldn't leave me
She don't deserve to live in pain, she just wanted to be happy
Feelin' like a pussy, I didn't help her when she ain't needin' my daddy
She's back at home, and puttin' his hands on her again
Livin' in the turn of fire, where drama doesn't end
It's hell
Nobody knows, than Lord, my soul's hope
Nobody knows, than Lord, my soul's hope

[Chorus x3 to fade]
It's hell
Livin' off a thug, money things ain't swell
Don't believe me, go and ask my boys in jail
When we cryin' keep a knock for the cops
'Cause ain't no sunshine for boys or blocks (my nigga)

'Cause it's hell
What we gotta go through, and only time will tell
When the pain is over, I'm down on my knees
Lord keep watchin' over
I'm lookin' for a better way
I that's all I gotta say



 

Subscribe to Ringophone newsletter:
Be the first to know about our new cool ringtones, get free stuff and other goodies!

Enter your email:


Funny quote of the day:
My wild oats have turned to shredded wheat!


Artist names for identification only
Ringophone.com supports the music composers
and pays copyright fees for all ringtone downloads.

About ringtone copyrights


Affiliate Program : Promote ringophone and make money.
 
2001-2014 by Ringophone.com. All Rights Reserved. Terms of use. Privacy Policy.

Sponsored links

Amazing, Free Karaoke Player
Make Flash Menus in seconds
Download Unlimited Ringtones
Realtime wav to MIDI converter
Make Flash Text Effects in Seconds
Get Song Lyrics
Slow Down Audio, Change Pitch and More
Create web Slide Shows of your photos