Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 06 Image 07
  
Sign Up
Forgot Password?
 
Login:
Enter your password:

For ringtones, type song title, artist ot music style. For pictures, type a description:
 
   Most Popular!
 Latest
 Pop - Dance
 Rap - Hip Hop
 R&B - Soul
 Rock
 Heavy Metal
 TV Film
 Country - Folk
 80s - Oldies
 Seasonal
 Anthems Patriotic
 Fun
 Classical - Opera
 Latin
 Sports - Football
 Name Tones
 Celebrity Tones
 Video Games
 Wake Up Tones
 Sound Effects
 Reggae & Ska

Like us on Facebook
Browse by Artist/Band:
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics » F » Foxy Brown » Hot Spot
 
Hot Spot
by Foxy Brown
 
Print LyricsPRINT LYRICS Send it to a friendSEND IT TO A FRIEND Send it as ringtone to your cellphone SEND FOXY BROWN
RINGTONES TO YOUR CELLPHONE

Guess who's back! Uhh
Yeah, uhh, uhh

[Verse One:]

Aiyyo! Rhyme or crime, let's get it on
MC's wanna eat me but it's Ramadan
Peep what's on the arm, when it's ice it's ice
When I'm right, I'm right, when you're wrong, you're wrong
I'm the bomb, records is platinum, skin is bronze
Flows all night like vintage Dom
Been this nice since umm, the first Prince bomb
Before "The Artist Was Known As" wit my grown ass
Haters said it won't last, know how many birds I flown past
Celly on roam, full belly, first class
And I don't play, I watch them pockets
Know y'all niggaz go broke after you cop them watches
See you in the club, no bub' nigga pop it
Then you wanna fuck, give it up nigga, not this
My coat is ostrich, flow is the hottest
You ain't got dough, you can't go with the Fox bitch

[Chorus: Foxy Brown]

You can catch me at the hot spot cause I Fox, I plots
at the bar y'all, all night, I pops
Is it alright, sho' you right, you can't stop it
This is our world, me and my girls
You can catch me at the hot spot, I Fox, I plots
at the bar y'all, all night, I pops
Is it alright, sho' you right, you can't stop it
This is our world, me and my girls

[Verse Two:]

Yo! Cats bustin out the six, cash flushin out the niggaz
Platinum heart in half hangin 'tween the two tit-ties
Scheme on your team, lookin over graph pictures
Pick the finest, then I put it on the minors
Love, after the club, meet me at the diner
So you can bring your boys, we got ten cars behind us
Order a steak, a glass of OJ to break-fast
Hop in the car and head straight up Eighth Ave.
The night is young, I'm likin son
Either he don't have one, or his wife is dumb
His whole hand numb, nigga iced his thumb
Pull up my tights some, enticin him
You can handle the work, I'll play wit it
Til he curve and swerve nigga, stay wit it
Bitches in the club they, hated it
Cause I put my mack down then I, skated it

[Chorus]

[Verse Three:]

You can catch me at the Expo', Jacob Jav
Knocking Jigga out the Navigator, layin back, I stay in that
Me fallin off? Imagine that, it's not the case
I'm _Sittin on Top of the World_ like Brandy and Mase
You wanna, buy me a drink, nigga hand me a case
Big ballin bitch, I want all of this shit
Six AMG's with the spoiler kit
Chromes from the fac', phones front and back
CoCo, flow, niggaz is wantin that
Out they vehicles, niggaz is bumpin that
I heard you wanna stop Fox, tell me how so
I got that New York, to the Dirty South flow
Whole album hot, even the outro
This time around I'm tryin to do about fo'
This is for my niggaz and bitches who count dough
And y'all in the club I make em bounce

[Chorus]

Hot spot (pause), bar y'all (pause)
Alright (pause), our world (pause)
Hot spot (pause), bar y'all (pause)
Alright (pause), our world (pause)



 

Subscribe to Ringophone newsletter:
Be the first to know about our new cool ringtones, get free stuff and other goodies!

Enter your email:


Funny quote of the day:
Many a self-made man was constructed by forced labor!


Artist names for identification only
Ringophone.com supports the music composers
and pays copyright fees for all ringtone downloads.

About ringtone copyrights


Affiliate Program : Promote ringophone and make money.
 
2001-2014 by Ringophone.com. All Rights Reserved. Terms of use. Privacy Policy.

Sponsored links

Amazing, Free Karaoke Player
Make Flash Menus in seconds
Download Unlimited Ringtones
Realtime wav to MIDI converter
Make Flash Text Effects in Seconds
Get Song Lyrics
Slow Down Audio, Change Pitch and More
Create web Slide Shows of your photos