Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 06 Image 07
  
Sign Up
Forgot Password?
 
Login:
Enter your password:

For ringtones, type song title, artist ot music style. For pictures, type a description:
 
   Most Popular!
 Latest
 Pop - Dance
 Rap - Hip Hop
 R&B - Soul
 Rock
 Heavy Metal
 TV Film
 Country - Folk
 80s - Oldies
 Seasonal
 Anthems Patriotic
 Fun
 Classical - Opera
 Latin
 Sports - Football
 Name Tones
 Celebrity Tones
 Video Games
 Wake Up Tones
 Sound Effects
 Reggae & Ska

Like us on Facebook
Browse by Artist/Band:
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Lyrics » D » Dmx » Get It On The Floor
 
Get It On The Floor
by Dmx
 
Print LyricsPRINT LYRICS Send it to a friendSEND IT TO A FRIEND Send it as ringtone to your cellphone SEND DMX
RINGTONES TO YOUR CELLPHONE

[DMX] Let's get it on!!

[Swizz Beatz] We don't give a what what!!
We don't give a what what!! (shiet)

[Chorus - Swizz Beatz & (DMX)]
Get it on the floor
Get it get it on the floor (WHAT?!)
Get it on the floor
Get it get it on the floor (WHAT?!)
You don't wanna party then your ass gotta go (WHAT?!)
You don't wanna party then your ass gotta go (C'MON!)
Now you can ride to this motherfucker (uh)
Bounce to this motherfucker (uh)
Freak to this motherfucker (let's get it on)
Get it on the floor (WHAT?!)
Get it get it on the floor (WHAT?!)
Get it on the floor (WHAT?!)
Get it get it on the floor (that's right)

[Verse - DMX]
Once again it's the darker nigga
Hit or spark a nigga, break apart a nigga
But the dog is bigger, under stress
So unless you're wanting to bless to the chest
These slugs from his liver rest REST!
Or the pump'll put a hurt on a nigga
DUMP SIX, motherfucker feeding dirt on a nigga
My hands stay dirty, cause I play dirty the mob way
You don't know? fuck it find out the hard
A nigga's job is never done
I handle my business how it come
And there's never been a one on one
Nor has there been a problem, I dissolve them
I'm like salt, lock it up
Hate to fall but never wreck his car
And it's my fault, keep niggaz on point ducking down
Niggaz like you need to get bust you fucking clown
I extort to support my peeps
And hold down the fort, never get caught cause I creeps NIGGA!

[Chorus]

[Verse - DMX]
I'm at the crossroads, look but I'm not really sure which way to go
Should I play that low for what I did the other day
They on their way to float, got me striking this random
I can't stand em, fake ass niggaz want to be the Phantom
Looking over my shoulder, cause it's colder than it was
And start shorty, because I'm a little older than cuz
And the buzz from the saw, wit the chain to your brain
Will turn that BIG NIGGA to a fucking stain
That pain from the dirt makes the hurt go away for a minute
But I'm gon die by it cause I'm like knee deep in it
And you motherfuckers wonder why I start shit
Cause when you look in my face you see that hard shit
Cause I done been to hell and back I ain't wit selling crack
I'd rather rob a nigga leave him wit a shell up in his back
On the real just to show proof, hit the G.W.B.
And blow the whole roof off the toll booth bitch ass nigga!

[Chorus]

[Verse - DMX]
When I crawl, leave a nigga sprawled out after I spoke em
I'll slit his throat, dick in the mud and let his blood choke em
Up north niggaz get the pick stuck up in em
And in the streets bitches get the dick stuck up in em
My M.O. is man-slaughter kid
Cause on the reals I done wet up more motherfuckers than water did
Slid, cause I got to slide when the dirt is done
A homicide but they want me on the Murder 1
But as long as I got my gun, I'm aight
Stay outta sight while it's light, and then come out at night
To make moves again, stomp and bruise again
I know I'm going to hell cause I choose to sin
All my motherfucking life I been the Devil's advocate
Now niggaz never even knew the devil had a kid
But he does and when you hear the buzz of the chainsaw
You'll know what I'll split your motherfucking brains for

[Chorus - repeat 2x]

[Outro - Swizz Beatz]
Don't start nothing, it won't be nothing
Don't start nothing, it won't be nothing
You wanna start something, it's gon be somethin
You wanna start something, it's gon be somethin
Don't start nothing, it won't be nothing
Don't start nothing, it won't be nothing
You wanna start something, it's gon be somethin
You wanna start something, it's gon be somethin
Yo yo CMON!



 

Subscribe to Ringophone newsletter:
Be the first to know about our new cool ringtones, get free stuff and other goodies!

Enter your email:


Funny quote of the day:
Bachelors, like detergents, work fast and leave no rings!


Artist names for identification only
Ringophone.com supports the music composers
and pays copyright fees for all ringtone downloads.

About ringtone copyrights


Affiliate Program : Promote ringophone and make money.
 
2001-2014 by Ringophone.com. All Rights Reserved. Terms of use. Privacy Policy.

Sponsored links

Amazing, Free Karaoke Player
Make Flash Menus in seconds
Download Unlimited Ringtones
Realtime wav to MIDI converter
Make Flash Text Effects in Seconds
Get Song Lyrics
Slow Down Audio, Change Pitch and More
Create web Slide Shows of your photos